Bona foto Francesc !!
Bona foto Francesc,reflecteix molt be el moviment.
M'agrada aquesta foto, és bona. Felicitats
Vull saber com ho tenies preparat per fer la foto. La trobo tan maca que em sembla que la tenies ... estudiada. M'agrada, Francesc!
Publica un comentari a l'entrada
4 comentaris:
Bona foto Francesc !!
Bona foto Francesc,reflecteix molt be el moviment.
M'agrada aquesta foto, és bona. Felicitats
Vull saber com ho tenies preparat per fer la foto. La trobo tan maca que em sembla que la tenies ... estudiada. M'agrada, Francesc!
Publica un comentari a l'entrada