10 de novembre, 2010

Mitjans de Transport


Si es fixeu em las rodes d´erea, veureu que son dos bicicletes idèntiques em paral-lel...

4 comentaris:

Marta ha dit...

Bona foto Francesc !!

Tomàs ha dit...

Bona foto Francesc,reflecteix molt be el moviment.

Anònim ha dit...

M'agrada aquesta foto, és bona. Felicitats

Jesús jg ha dit...

Vull saber com ho tenies preparat per fer la foto. La trobo tan maca que em sembla que la tenies ... estudiada. M'agrada, Francesc!