10 de novembre, 2010

Nau abandonada..

La realitat.... era aquesta, encara que volguem trobar detalls més o menys bonics o curiosos per esquivar-ho una mica.





4 comentaris:

Juanjo ha dit...

La realitat es tan subjectiva.....

Marta ha dit...

Sempre hi ha una realitat objectiva i una realitat subjectiva Juanjo, o sigui que els dos tenim raó.

Tomàs ha dit...

La colpidora realitat,es veure com desapareix la industria en aquest país.

Jesús jg ha dit...

M'agrada aquest pla ampli i obert. La foto té com moltes petites fotos que totes diuen alguna cosa diferent.
MACA!!!