09 de novembre, 2010

Ho coneixeu?

4 comentaris:

Juanjo ha dit...

Jesus, si ja costa agafar un ocell al vol, tu vas i n'agafes quatre, aixó ens ho has d'ensenyar.

Consol ha dit...

Jesús, l'ocell del primer pla, hi era en el Montseny?

Jesús jg ha dit...

Per a mi "l'ocell" que és més creible és el que està dalt del pic (els experts em diran si és un àguila o ... i el nom del pic).
Jo no he volgut disimular que eren afegits, sinò que m'agrada donar un altre aire més ... còmic?
Francesc ja havia pujat una molt semblant i millor que aquesta al blog.

Consol ha dit...

Ara ho entnec tot. Jesús, són àguiles.