Per a mi "l'ocell" que és més creible és el que està dalt del pic (els experts em diran si és un àguila o ... i el nom del pic). Jo no he volgut disimular que eren afegits, sinò que m'agrada donar un altre aire més ... còmic? Francesc ja havia pujat una molt semblant i millor que aquesta al blog.
4 comentaris:
Jesus, si ja costa agafar un ocell al vol, tu vas i n'agafes quatre, aixó ens ho has d'ensenyar.
Jesús, l'ocell del primer pla, hi era en el Montseny?
Per a mi "l'ocell" que és més creible és el que està dalt del pic (els experts em diran si és un àguila o ... i el nom del pic).
Jo no he volgut disimular que eren afegits, sinò que m'agrada donar un altre aire més ... còmic?
Francesc ja havia pujat una molt semblant i millor que aquesta al blog.
Ara ho entnec tot. Jesús, són àguiles.
Publica un comentari a l'entrada