La realitat es tan subjectiva.....
Sempre hi ha una realitat objectiva i una realitat subjectiva Juanjo, o sigui que els dos tenim raó.
La colpidora realitat,es veure com desapareix la industria en aquest país.
M'agrada aquest pla ampli i obert. La foto té com moltes petites fotos que totes diuen alguna cosa diferent. MACA!!!
Publica un comentari a l'entrada
4 comentaris:
La realitat es tan subjectiva.....
Sempre hi ha una realitat objectiva i una realitat subjectiva Juanjo, o sigui que els dos tenim raó.
La colpidora realitat,es veure com desapareix la industria en aquest país.
M'agrada aquest pla ampli i obert. La foto té com moltes petites fotos que totes diuen alguna cosa diferent.
MACA!!!
Publica un comentari a l'entrada