Bonica i impactant !
Aquest grafit també és de l'Arizabalaga.
Quina cultura grafitera que té la Consol!Bonica!
Publica un comentari a l'entrada
3 comentaris:
Bonica i impactant !
Aquest grafit també és de l'Arizabalaga.
Quina cultura grafitera que té la Consol!
Bonica!
Publica un comentari a l'entrada