09 de novembre, 2010

Nau abandonada



3 comentaris:

Marta ha dit...

Bonica i impactant !

Consol ha dit...

Aquest grafit també és de l'Arizabalaga.

Jesús jg ha dit...

Quina cultura grafitera que té la Consol!
Bonica!