09 de novembre, 2010

Sortida al Montseny


Els habitants de la zona no feian gaire bona cara quan vam arribar i es posaven al mitg de la carretera


2 comentaris:

Marta ha dit...

Molt bona, i és ben cert !!

Tomàs ha dit...

Fa cara de pocs amics.