Uff... sembla l'inici d'un documental o d'una pel·li o la imatge d'una portada d'un llibre... Encara no sé perque però m'agrada molt... quan ho descobreixi t'ho dic Juanjo... la necessito observar una estona més...
Es veritat sembla el inici d'un tutorial,pero amb una bona foto.
Molt bona Juanjo. És la mateixa que vas penjar al facebok,no.
Exacte Josep, la primera foto que vaig penjar al Facebook.
Boníssima...M'encanta la composició, i el desenfoc és preciós!Salutacions.
Publica un comentari a l'entrada
5 comentaris:
Uff... sembla l'inici d'un documental o d'una pel·li o la imatge d'una portada d'un llibre... Encara no sé perque però m'agrada molt... quan ho descobreixi t'ho dic Juanjo... la necessito observar una estona més...
Es veritat sembla el inici d'un tutorial,pero amb una bona foto.
Molt bona Juanjo. És la mateixa que vas penjar al facebok,no.
Exacte Josep, la primera foto que vaig penjar al Facebook.
Boníssima...
M'encanta la composició, i el desenfoc és preciós!
Salutacions.
Publica un comentari a l'entrada