09 de novembre, 2010

Tardor al Montseny

5 comentaris:

Unknown ha dit...

Uff... sembla l'inici d'un documental o d'una pel·li o la imatge d'una portada d'un llibre... Encara no sé perque però m'agrada molt... quan ho descobreixi t'ho dic Juanjo... la necessito observar una estona més...

Tomàs ha dit...

Es veritat sembla el inici d'un tutorial,pero amb una bona foto.

Anònim ha dit...

Molt bona Juanjo. És la mateixa que vas penjar al facebok,no.

Juanjo ha dit...

Exacte Josep, la primera foto que vaig penjar al Facebook.

Jordi Saavedra ha dit...

Boníssima...
M'encanta la composició, i el desenfoc és preciós!
Salutacions.