01 de juny, 2011

Coneixes Granollers?


Molt gentilment, en Jesús m'ha cedit el seu torn de posar una foto de Granollers.
Aqui en teniu una que, encara que sembli la Via Dolorosa, està feta bastant més a prop.

8 comentaris:

Marta ha dit...

Molt bona Marina ! Em sembla que endevino on és....

Consol ha dit...

És a la carretera en el carrer Josep Anselm Clavé? A l'alçada del c. Museu?

MarinaArimany ha dit...

No, Consol. No és allà.

Jesús jg ha dit...

Què interessant que hi hagi altres punts de vista! Quin calvari per endevinar on és!!! Pot ser a la plaça Barangé o també dita del c...?

Juanjo ha dit...

No serà la Plaça de la Corona?

MarinaArimany ha dit...

De moment no ho ha endevinat ningú. Penseu que no a tot arreu les llums tenen forma de creu.

Jesús jg ha dit...

Primer havia pensat en la plaça Maluquer i Salvador. A veure si encerto!

MarinaArimany ha dit...

Molt bé, Jesús. Es la Plaça Maluquer, agafada des de just davant de l'escola Pereanton.
Et toca!