Molt bona Marina ! Em sembla que endevino on és....
És a la carretera en el carrer Josep Anselm Clavé? A l'alçada del c. Museu?
No, Consol. No és allà.
Què interessant que hi hagi altres punts de vista! Quin calvari per endevinar on és!!! Pot ser a la plaça Barangé o també dita del c...?
No serà la Plaça de la Corona?
De moment no ho ha endevinat ningú. Penseu que no a tot arreu les llums tenen forma de creu.
Primer havia pensat en la plaça Maluquer i Salvador. A veure si encerto!
Molt bé, Jesús. Es la Plaça Maluquer, agafada des de just davant de l'escola Pereanton.Et toca!
Publica un comentari a l'entrada
8 comentaris:
Molt bona Marina ! Em sembla que endevino on és....
És a la carretera en el carrer Josep Anselm Clavé? A l'alçada del c. Museu?
No, Consol. No és allà.
Què interessant que hi hagi altres punts de vista! Quin calvari per endevinar on és!!! Pot ser a la plaça Barangé o també dita del c...?
No serà la Plaça de la Corona?
De moment no ho ha endevinat ningú. Penseu que no a tot arreu les llums tenen forma de creu.
Primer havia pensat en la plaça Maluquer i Salvador. A veure si encerto!
Molt bé, Jesús. Es la Plaça Maluquer, agafada des de just davant de l'escola Pereanton.
Et toca!
Publica un comentari a l'entrada