09 de febrer, 2012

Fi de l'expo biblio-FOTO-teca.

Avui, dia de recollir les fotos que van ser a l'expo de les dues biblioteques us poso un time lapse del dia del montatge. No penseu que vam trigar tan poc com al time lapse, que va ser una mica més complicat. Un bon record. Fes clic a l'enllaç.