07 de febrer, 2012

La Mitja de Granollers 2012... hi coneixeu algú

5 comentaris:

Frederic ha dit...

En Jordi !!!!!

Jesús jg ha dit...

Aquest de l'esquerra sembla que va de passeig, gaudint del paissatge. Serà que porta un bon entrenament.

Consol ha dit...

Aquí es nota qui està en forma. Molt bé, Jordi.

Jordi Tormo ha dit...

Moltes gràcies, però no estava tant entrenat, a la arribada el meu rostre no tenia la mateixa dignitat.

Cesc ha dit...

Jordi, la propera mitja amb la càmera. Ens faràs un reportatge des de dins?.