En Jordi !!!!!
Aquest de l'esquerra sembla que va de passeig, gaudint del paissatge. Serà que porta un bon entrenament.
Aquí es nota qui està en forma. Molt bé, Jordi.
Moltes gràcies, però no estava tant entrenat, a la arribada el meu rostre no tenia la mateixa dignitat.
Jordi, la propera mitja amb la càmera. Ens faràs un reportatge des de dins?.
Publica un comentari a l'entrada
5 comentaris:
En Jordi !!!!!
Aquest de l'esquerra sembla que va de passeig, gaudint del paissatge. Serà que porta un bon entrenament.
Aquí es nota qui està en forma. Molt bé, Jordi.
Moltes gràcies, però no estava tant entrenat, a la arribada el meu rostre no tenia la mateixa dignitat.
Jordi, la propera mitja amb la càmera. Ens faràs un reportatge des de dins?.
Publica un comentari a l'entrada