
Al pati de casa moltes plantes han mort pel fred, però la mimosa està així de florida.
Mimosa
"Arbre perennifoli que fa uns 10-12 m d'altura.
La capçada és ampla. L'escorça és llisa i de color gris marronosa.
Les fulles són compostes, bipinnades, amb els folíols molt petits (2-5 mm de longitud). Per l'anvers són de color verd blavós i pels revers tenen petits pèls.
Es de origen australià. Floreix a l'hivern, durant els mesos de gener a març.
Les flors són molt abundants i es disposen en glomèruls a les puntes de les branquetes. Són rodones i de color groc brillant."
Font: http://xtec.net/~fturmo/d108/arbres/mimosa.htm
2 comentaris:
Que maques que son les mimoses!
Bona foto d'una bonica planta i flor.
Publica un comentari a l'entrada