12 de febrer, 2012

Passeig per Barcelona


Bústia a la façana de l'arxiu històric de Barcelona

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Una bústia molt original i elaborada. Bona foto

Frederic ha dit...

Realment es una bústia molt original, esperem que el correu sigui tan ràpid com l'ocell i no com la tortuga

MarinaArimany ha dit...

Un detall molt curiós. Ben trobat.

Jesús jg ha dit...

Quina gran escultura en una cosa tan petita. BONA foto! On es troba?

Rosa Llorente ha dit...

És l'arxiu històric de Barcelona és al carrer Santa LLúcia, número 1 , al costat de la catedral.