15 de febrer, 2012

Sensualitat

7 comentaris:

Tomàs ha dit...

Molt bona Cesc,m'agrada.

Francesc ha dit...

Bona foto i ven trobada, m'agrada

Jesús jg ha dit...

Bona demostració de què l'enginy serveix. Amb aquesta pintura no cal posar llums de neó per a anunciar-se. Bon reclam. No hi ha com anar pel carrer mirant a dreta i esquerra. Gran foto, Cesc! Vas superant-te.

Anònim ha dit...

Molt bona foto cesc, on és?

Cesc ha dit...

Repassant fotografias atemporals he trobat aquesta que en el seu moment em va agradar però no m'havia decidit a publicar-la.
Per cert el lloc és Lisboa.

Jordi Tormo ha dit...

Fotografia ben curiosa, a l'art no se li posen portes.

Cesc ha dit...

Crec que era un local per a prendre copes i que encara no havien obert. A la part superior esquerra es pot veure un petit rètol groguenc amb una copa dibuixada. Era en una zona amb bastants locals de "lleure".