Al costat de la ria de l' Eo, a les proximitats de la localitat de Ribadeo, les verdes vessants gallegues es transformen en abruptes penya-segats al acostar-se al mar Cantàbric.
Bona foto. Amb la marea baixa fa goig passejar per la sorra seca i fina. Les dues persones que estan damunt del penyasegat donen idea de l'alçada de les roques. El cel està preciòs. Felicitats per la foto, Jordi!
7 comentaris:
Preciosa fotografia de un lugar "encantado". Muy bonita.
Saludos.
Molt bonic.
Bona foto. Amb la marea baixa fa goig passejar per la sorra seca i fina. Les dues persones que estan damunt del penyasegat donen idea de l'alçada de les roques.
El cel està preciòs. Felicitats per la foto, Jordi!
Molt maca, Jordi. I, tal com diu el Jesús,les dues persones son imprescindibles per saber la proporció de les roques.
Molt bona marina, ha de donar la impresió de petitesa davant del lloc. Felecitats per la foto
Impressionant !!!!
Molt ben aconseguida,tan el cel com els reflexes,felicitats.
Publica un comentari a l'entrada