Aquests són els arbres de l'amor. Es troben al carrer Roger de Flor al costat de l'IES Antoni Cumella. Si algú/na necessita carregar les piles que s'hi acosti i rebrà el que vol. Felicitats a qui avui ho cel·lebra.
Jesús, felicitats per si tu celebres San Valentí. L'arbre de l'amor és molt bonic i amb el cor que li has posat encara més, el que no sabia és que fos miraculós.
3 comentaris:
Aquest muntatge porta la teva signatura, Jesús.
Jesús, felicitats per si tu celebres San Valentí.
L'arbre de l'amor és molt bonic i amb el cor que li has posat encara més, el que no sabia és que fos miraculós.
Caram, si que estem romàntics.
Publica un comentari a l'entrada