14 de febrer, 2012

Sant Valentí

Aquests són els arbres de l'amor. Es troben al carrer Roger de Flor al costat de l'IES Antoni Cumella. Si algú/na necessita carregar les piles que s'hi acosti i rebrà el que vol. Felicitats a qui avui ho cel·lebra.

3 comentaris:

Consol ha dit...

Aquest muntatge porta la teva signatura, Jesús.

Rosa Llorente ha dit...

Jesús, felicitats per si tu celebres San Valentí.
L'arbre de l'amor és molt bonic i amb el cor que li has posat encara més, el que no sabia és que fos miraculós.

MarinaArimany ha dit...

Caram, si que estem romàntics.