Molt bonic. No sabia que fessin res per Santa Eulàlia.
Ni idea que és fessin coses d'aquest tipus. Bona foto, Rosa
Jo tampoc sabia que hi havia actes festius per Santa Eulàlia, però va coincidir que estàvem fent una ruta amb guia per Ciutat Vella i el barri del Born.
Publica un comentari a l'entrada
3 comentaris:
Molt bonic. No sabia que fessin res per Santa Eulàlia.
Ni idea que és fessin coses d'aquest tipus. Bona foto, Rosa
Jo tampoc sabia que hi havia actes festius per Santa Eulàlia, però va coincidir que estàvem fent una ruta amb guia per Ciutat Vella i el barri del Born.
Publica un comentari a l'entrada