14 de febrer, 2012

Festa de Santa Eulàlia


Jocs de llum a la Plaça del Rei a Barcelona pel dia de Santa Eulàlia.

3 comentaris:

MarinaArimany ha dit...

Molt bonic. No sabia que fessin res per Santa Eulàlia.

Jaume C. ha dit...

Ni idea que és fessin coses d'aquest tipus. Bona foto, Rosa

Rosa Llorente ha dit...

Jo tampoc sabia que hi havia actes festius per Santa Eulàlia, però va coincidir que estàvem fent una ruta amb guia per Ciutat Vella i el barri del Born.