13 de febrer, 2012

La mitja 2012

El dia 5 de febrer diguin el que diguin feia fred, aquesta es la font de la plaça Serrat i Bonastre a les 10 del matí.

1 comentari:

Jesús jg ha dit...

Tu vas arribar , vas veure la font i ZAS, dispares a ZAS. Bona