L'Adoberia?
Centre parroquial
Per donar-hi mes emoció: el museu ??
S'ha de concretar una mica més, no només dir un lloc on pugui ser-hi. Què és això exctament?De moment no dono cap resposta per bona per incompleta.
Crec que són restes d'una ciutat romana i estan ubicats en el centre parroquial.
Francesc, havies encertat el lloc, però la Rosa ha explicat de què es tracta. Felicitat a tots dos.Rosa et toca!
Publica un comentari a l'entrada
6 comentaris:
L'Adoberia?
Centre parroquial
Per donar-hi mes emoció: el museu ??
S'ha de concretar una mica més, no només dir un lloc on pugui ser-hi. Què és això exctament?
De moment no dono cap resposta per bona per incompleta.
Crec que són restes d'una ciutat romana i estan ubicats en el centre parroquial.
Francesc, havies encertat el lloc, però la Rosa ha explicat de què es tracta. Felicitat a tots dos.
Rosa et toca!
Publica un comentari a l'entrada