13 de febrer, 2012

Coneixes Granollers?


Rosa, has encertat. Són les restes romanes que es poden veure a l'interior del centre parroquial.
Et toca, Rosa!

6 comentaris:

Anònim ha dit...

L'Adoberia?

Francesc ha dit...

Centre parroquial

Frederic ha dit...

Per donar-hi mes emoció: el museu ??

Jesús jg ha dit...

S'ha de concretar una mica més, no només dir un lloc on pugui ser-hi. Què és això exctament?
De moment no dono cap resposta per bona per incompleta.

Rosa Llorente ha dit...

Crec que són restes d'una ciutat romana i estan ubicats en el centre parroquial.

Jesús jg ha dit...

Francesc, havies encertat el lloc, però la Rosa ha explicat de què es tracta. Felicitat a tots dos.
Rosa et toca!