13 de febrer, 2012

Arribant a la Mola ben d'hora, ben d'hora i desprès cap al Montcau

4 comentaris:

Jesús jg ha dit...

M'agraden!!! Després de tanta pujada, encara tens forces per a fer fotos?

Frederic ha dit...

Quin fred !!!

Consol ha dit...

Molt maques les fotos i molt bon lloc per caminar.

MarinaArimany ha dit...

Molt ben fet, perquè es veu que si ens llevem ben d'hora, ben d'hora, tot anirà molt més bé.