M'agraden!!! Després de tanta pujada, encara tens forces per a fer fotos?
Quin fred !!!
Molt maques les fotos i molt bon lloc per caminar.
Molt ben fet, perquè es veu que si ens llevem ben d'hora, ben d'hora, tot anirà molt més bé.
Publica un comentari a l'entrada
4 comentaris:
M'agraden!!! Després de tanta pujada, encara tens forces per a fer fotos?
Quin fred !!!
Molt maques les fotos i molt bon lloc per caminar.
Molt ben fet, perquè es veu que si ens llevem ben d'hora, ben d'hora, tot anirà molt més bé.
Publica un comentari a l'entrada