12 de febrer, 2012

Conèixer Granollers

Ho coneixeu?

2 comentaris:

Jesús jg ha dit...

És la casa per on caminava l'ombra el dia de la mitja. Aparareix en moltes fotos meves. Està a l'Avda. Francesc Macià. En aquesta casa abans venien fusta per al foc. Fàcil m'ho has posat, Juanjo.

Juanjo ha dit...

Endevant Jesus, et toca.