És la casa per on caminava l'ombra el dia de la mitja. Aparareix en moltes fotos meves. Està a l'Avda. Francesc Macià. En aquesta casa abans venien fusta per al foc. Fàcil m'ho has posat, Juanjo.
Endevant Jesus, et toca.
Publica un comentari a l'entrada
2 comentaris:
És la casa per on caminava l'ombra el dia de la mitja. Aparareix en moltes fotos meves. Està a l'Avda. Francesc Macià. En aquesta casa abans venien fusta per al foc. Fàcil m'ho has posat, Juanjo.
Endevant Jesus, et toca.
Publica un comentari a l'entrada