07 de febrer, 2012

Trenquen el Gel

3 comentaris:

Frederic ha dit...

Quin fred, és al Parc de Ponent ??

Francesc ha dit...

si es el llac ponent

Cesc ha dit...

En Francesc és a tot arreu, sempre troba coses curioses.