07 de febrer, 2012

Uns moments de reflexió abans de començar

2 comentaris:

Cesc ha dit...

Bon moment i bona instantània.

Consol ha dit...

Resa? Ja ho diuen, s'ha d'alimentar el cos i l'esperit.