08 de març, 2012

El parc del Lledoner

1 comentari:

Cesc ha dit...

D'aqui a uns anys farà goig passejar per aquest parc. Aviat el coneixerem pel seu nou nom, habitualment els de Granollers de "tota la vida" a aquesta zona la coneixem com el pont de ferro.
Bona composició el parc i el pont amb el tren.