08 de març, 2012

Ja no fa tanta fred

Imatge que fins el proper ivern no és podrà veure.
Mala noticia per alguns, segons comentaris i les fotos penjades pel Jesús 3-2-12 i el Cesc 4-2-7 del xalet de la carretera: la GALLINA VA MORIR al pati.

1 comentari:

Cesc ha dit...

Jaume m'has donat dues notícies. Una de bona, que el fred ja se'n va, i l'altra dolenta, sento el que li ha passat a la gallina.