11 de juliol, 2012

Donde dije digo...

Segur que no és la millor de les meves fotos, però en un dia com avui, vull compartir-la.

6 comentaris:

Frederic ha dit...

Tinc el presentiment, més ben dit la certesa, que això no s'acaba aquí. Els excesos d'uns quants els acabarem pagant tots !!!!

Ester ha dit...

Iñaki, ben trobada.
Per sort, l'ingeni no ens el poden retallar!!

Jesús jg ha dit...

Hi va haver algú que s'ho va creure? Ja es veia a venir. Però, quin pal!!!

Jaume C. ha dit...

Vinc d'una trobada i l'escrit d'aquesta pancarta ha sortit com "que l'hi diu un pessimiste a un altre pessimiste" molt ben trobada per un dia com avui.

Tomàs ha dit...

La foto ho diu tot,has captat el moment,la que hens caura al demunt!!!

Cesc ha dit...

Tinc el presentiment que "estan en ello". Bona captura Iñaki!.