Tinc el presentiment, més ben dit la certesa, que això no s'acaba aquí. Els excesos d'uns quants els acabarem pagant tots !!!!
Iñaki, ben trobada. Per sort, l'ingeni no ens el poden retallar!!
Hi va haver algú que s'ho va creure? Ja es veia a venir. Però, quin pal!!!
Vinc d'una trobada i l'escrit d'aquesta pancarta ha sortit com "que l'hi diu un pessimiste a un altre pessimiste" molt ben trobada per un dia com avui.
La foto ho diu tot,has captat el moment,la que hens caura al demunt!!!
Tinc el presentiment que "estan en ello". Bona captura Iñaki!.
Publica un comentari a l'entrada
6 comentaris:
Tinc el presentiment, més ben dit la certesa, que això no s'acaba aquí. Els excesos d'uns quants els acabarem pagant tots !!!!
Iñaki, ben trobada.
Per sort, l'ingeni no ens el poden retallar!!
Hi va haver algú que s'ho va creure? Ja es veia a venir. Però, quin pal!!!
Vinc d'una trobada i l'escrit d'aquesta pancarta ha sortit com "que l'hi diu un pessimiste a un altre pessimiste" molt ben trobada per un dia com avui.
La foto ho diu tot,has captat el moment,la que hens caura al demunt!!!
Tinc el presentiment que "estan en ello". Bona captura Iñaki!.
Publica un comentari a l'entrada