Qui gosarà fer-li un petó? Jo no.Bona!!!
El vas hipnotitzar?? M'agrada la composició.
Que mona!!! Es va fer amiga teva per poder-li fer una foto?
El focu on cal,excel·lent foto,si fora granota de ben segur no hagués posat tan bé.
Casualitat, sort o treball??? Pot ser una mica de les tres per trobar una imatge com aquesta... està molt bé...
Publica un comentari a l'entrada
5 comentaris:
Qui gosarà fer-li un petó? Jo no.
Bona!!!
El vas hipnotitzar?? M'agrada la composició.
Que mona!!! Es va fer amiga teva per poder-li fer una foto?
El focu on cal,excel·lent foto,si fora granota de ben segur no hagués posat tan bé.
Casualitat, sort o treball??? Pot ser una mica de les tres per trobar una imatge com aquesta... està molt bé...
Publica un comentari a l'entrada