11 de juliol, 2012

Gripau comú (Bufo Bufo)


5 comentaris:

Jesús jg ha dit...

Qui gosarà fer-li un petó? Jo no.
Bona!!!

Frederic ha dit...

El vas hipnotitzar?? M'agrada la composició.

Marta ha dit...

Que mona!!! Es va fer amiga teva per poder-li fer una foto?

Tomàs ha dit...

El focu on cal,excel·lent foto,si fora granota de ben segur no hagués posat tan bé.

Unknown ha dit...

Casualitat, sort o treball??? Pot ser una mica de les tres per trobar una imatge com aquesta... està molt bé...