11 de juliol, 2012

Flors a 3000 metres d'alçada

Flors a Pineta

4 comentaris:

Francesc Blanca ha dit...

Bona troballa i demes solàs que estan.

Ester ha dit...

Precioses Frederic, quin goig trobar-les.

Tomàs ha dit...

Bon indret per les flors.

Cesc ha dit...

Suposo que deuen ser a dalt d'un avió no?. 3000m. i amb la càmera, ai, no hi ha com ser jove!.