Bona troballa i demes solàs que estan.
Precioses Frederic, quin goig trobar-les.
Bon indret per les flors.
Suposo que deuen ser a dalt d'un avió no?. 3000m. i amb la càmera, ai, no hi ha com ser jove!.
Publica un comentari a l'entrada
4 comentaris:
Bona troballa i demes solàs que estan.
Precioses Frederic, quin goig trobar-les.
Bon indret per les flors.
Suposo que deuen ser a dalt d'un avió no?. 3000m. i amb la càmera, ai, no hi ha com ser jove!.
Publica un comentari a l'entrada