13 de juliol, 2012

Les finestres d'Arlés

Aquest dies hem estat visitant alguna de les exposicions fotogràfiques que hi ha per Arlés. Com que no us puc oferir cap fotografia, aquí teniu una de les típiques finestres de la ciutat.

2 comentaris:

Tomàs ha dit...

Ben trobada Cesc,m'agrada.

Marta ha dit...

Original i molt real. m´agrada!