14 de juliol, 2012

Llum per una escletxa

A la sala d'exposicions es filtrava llum per una escletxa.

4 comentaris:

Consol ha dit...

Està molt bé. Té un punt d'enigmàtica.

Jesús jg ha dit...

Molt original. M'agrada el canvi de color de la llum. De qualsevol cosa que tu veus fas una bona foto.

Ester ha dit...

Cesc, M'ENCANTA.
En sèrio. És brutal..........

Juanjo ha dit...

Estic amb els companys/es, diagonals, colors, contrast extrem... una combinació brutal (com diu l'Ester).