Està molt bé. Té un punt d'enigmàtica.
Molt original. M'agrada el canvi de color de la llum. De qualsevol cosa que tu veus fas una bona foto.
Cesc, M'ENCANTA.En sèrio. És brutal..........
Estic amb els companys/es, diagonals, colors, contrast extrem... una combinació brutal (com diu l'Ester).
Publica un comentari a l'entrada
4 comentaris:
Està molt bé. Té un punt d'enigmàtica.
Molt original. M'agrada el canvi de color de la llum. De qualsevol cosa que tu veus fas una bona foto.
Cesc, M'ENCANTA.
En sèrio. És brutal..........
Estic amb els companys/es, diagonals, colors, contrast extrem... una combinació brutal (com diu l'Ester).
Publica un comentari a l'entrada