20 d’octubre, 2009

Boires, fred i foscor


7 comentaris:

Consol ha dit...

És una imatge molt "dremàtica" i "impactant", m'agrada molt. Penso que el fet d'escollir el blanc i negre ha fet que fos més interessant.

Marta ha dit...

És una imatge, entre l´arbre i la boira..., de pel.licula de misteri..... Interessant.

Juanjo ha dit...

M'agrada

MarinaArimany ha dit...

Molt maca. I el blac i negre li va perfecte per donar-li un aire més misteriós.

Anònim ha dit...

Bonica i misteriosa foto. M'agrada

Francesc ha dit...

Boníssima fa esta po veure-la..

Tomàs ha dit...

M`agrada molt aquesta atmosfera dramática que has aconseguit,el blanc i negre perfecte,felicitats.