És una imatge molt "dremàtica" i "impactant", m'agrada molt. Penso que el fet d'escollir el blanc i negre ha fet que fos més interessant.
És una imatge, entre l´arbre i la boira..., de pel.licula de misteri..... Interessant.
M'agrada
Molt maca. I el blac i negre li va perfecte per donar-li un aire més misteriós.
Bonica i misteriosa foto. M'agrada
Boníssima fa esta po veure-la..
M`agrada molt aquesta atmosfera dramática que has aconseguit,el blanc i negre perfecte,felicitats.
Publica un comentari a l'entrada
7 comentaris:
És una imatge molt "dremàtica" i "impactant", m'agrada molt. Penso que el fet d'escollir el blanc i negre ha fet que fos més interessant.
És una imatge, entre l´arbre i la boira..., de pel.licula de misteri..... Interessant.
M'agrada
Molt maca. I el blac i negre li va perfecte per donar-li un aire més misteriós.
Bonica i misteriosa foto. M'agrada
Boníssima fa esta po veure-la..
M`agrada molt aquesta atmosfera dramática que has aconseguit,el blanc i negre perfecte,felicitats.
Publica un comentari a l'entrada