15 d’octubre, 2009

Cadaqués



3 comentaris:

Francesc ha dit...

La primera foto, em la església el fons i las barques em primer pla esta mol ve me agrada

Marta ha dit...

Molt maques totes Marina, sobretot la de Cadaqués amb les barques a primer terme. El contrallum de la segona foto també és molt interessant.

Adolf Belio ha dit...

Xapó!!!!