La primera foto, em la església el fons i las barques em primer pla esta mol ve me agrada
Molt maques totes Marina, sobretot la de Cadaqués amb les barques a primer terme. El contrallum de la segona foto també és molt interessant.
Xapó!!!!
Publica un comentari a l'entrada
3 comentaris:
La primera foto, em la església el fons i las barques em primer pla esta mol ve me agrada
Molt maques totes Marina, sobretot la de Cadaqués amb les barques a primer terme. El contrallum de la segona foto també és molt interessant.
Xapó!!!!
Publica un comentari a l'entrada