22 d’octubre, 2009

Estas dos para Francesc.






Sympetrum Fonscolombii: Para afotar insectos y en particular las livelulas lo mejor es observar ponde se posan y esperar a que vuelvan, la vestimenta es muy inportante y no conviene llevar prendas llamativas, ya hire subiendo varias tomas poco a poco para no saturar el blog con un mismo tema.

11 comentaris:

MarinaArimany ha dit...

Totes dues fotos son espectaculars. M'encanta el detall de com s'agafa a la flor amb les potes !!!

Francesc ha dit...

Vale gracias..

Adolf Belio ha dit...

Molt, però que molt bones..., felicitats.

Francesc ha dit...

Espero que este domingo si no llueve me espliqueis algunos trucos,AGUS I ADOLF

Juanjo ha dit...

Ja t'ho vaig dir en el seu moment, però ho torno a repetir, la segona foto es genial.

Marta ha dit...

Les dues fotos són fantàstiques, però la primera
m´encanta ! Té una sutilesa molt especial...
ENHORABONA AGUS !!

Jesús jg ha dit...

Grans fotos, Agus. Tu sí que saps!

Consol ha dit...

Molt interessants.

rafa fernandez ha dit...

Buenas fotos, y mejor paciencia.
Enhorabuena Agus!!

Anònim ha dit...

Totes dues son boníssimes. Enhorabona.

Cecili ha dit...

Molt bones. Et felicito