22 d’octubre, 2009

Torno a ser amb vosaltres

No he tingut temps de fer els comentaris positius que es mereixen les fotos dels companys que fan que el blog funcioni. No vull oblidar-me de ningú dels darrers que han posat, però m'arriscaré: Juanjo, Marta, Rafa, Marina, Joseph, Francesc, Adolf, Agus, J. Navarro, Consol, ... M'agraden i les miro per a gaudir una estona. Felicitats a tots/es.
Poso aquesta foto sobre el tema Lletres per veure la inportància de no perdre o canviar cap lletra pel que pugui passar.

6 comentaris:

MarinaArimany ha dit...

Hola Jesús. Et trobavem a faltar, i tornes amb un montatge que és una passada. Preciosa la combinació del color i el blanc i negre.

Adolf Belio ha dit...

De collons! original "Me duelen los pies"

Francesc ha dit...

Una combinació de color I B&N mol encertada me agrada en hora bona

Juanjo ha dit...

Jesus, et trobàvem a faltar

Marta ha dit...

Et dic el mateix que els companys: ET TROBEM A FALTAR !

La foto és molt aconseguida amb la combianació que li has fet. FELICITATS !!

Consol ha dit...

Aquest blog no és el mateix sense les teves aportacions.