No he tingut temps de fer els comentaris positius que es mereixen les fotos dels companys que fan que el blog funcioni. No vull oblidar-me de ningú dels darrers que han posat, però m'arriscaré: Juanjo, Marta, Rafa, Marina, Joseph, Francesc, Adolf, Agus, J. Navarro, Consol, ... M'agraden i les miro per a gaudir una estona. Felicitats a tots/es.
Poso aquesta foto sobre el tema Lletres per veure la inportància de no perdre o canviar cap lletra pel que pugui passar.
Poso aquesta foto sobre el tema Lletres per veure la inportància de no perdre o canviar cap lletra pel que pugui passar.
6 comentaris:
Hola Jesús. Et trobavem a faltar, i tornes amb un montatge que és una passada. Preciosa la combinació del color i el blanc i negre.
De collons! original "Me duelen los pies"
Una combinació de color I B&N mol encertada me agrada en hora bona
Jesus, et trobàvem a faltar
Et dic el mateix que els companys: ET TROBEM A FALTAR !
La foto és molt aconseguida amb la combianació que li has fet. FELICITATS !!
Aquest blog no és el mateix sense les teves aportacions.
Publica un comentari a l'entrada