Molt maca, Rafa. I els artistes sempre transgradeixen les normes estètiques i tècniques de la seva època.
He rellegit el comentari anterior i vull precisar que no tinc idea de si has transgredit o no cap norma.
Publica un comentari a l'entrada
2 comentaris:
Molt maca, Rafa. I els artistes sempre transgradeixen les normes estètiques i tècniques de la seva època.
He rellegit el comentari anterior i vull precisar que no tinc idea de si has transgredit o no cap norma.
Publica un comentari a l'entrada