13 d’octubre, 2009

Macro

Aquesta és la meva primera prova de fotografia macro. Espero les vostres crítiques ( constructives es clar )

Posted by Picasa

2 comentaris:

Consol ha dit...

Molt maca, Rafa. I els artistes sempre transgradeixen les normes estètiques i tècniques de la seva època.

Consol ha dit...

He rellegit el comentari anterior i vull precisar que no tinc idea de si has transgredit o no cap norma.