16 d’octubre, 2009

Macro







2 comentaris:

Marta ha dit...

Tot i que ja sabeu que sóc més amiga del color, haig de dir que la foto en blanc i negre està molt bé, és la que més m´agrada. Felicitats !

Juanjo ha dit...

Juan, la primera foto crec que no te gaires tonalitats de grisos, potser amb nivells o corves es podría millorar. La tercera foto li falta llum, i la segona foto es la que més m'agrada, sobretot el fons (molt important en aquest tipus de fotos), potser una mica més d'enfoc en la flor no estaria malament. M'alegra veure que la macrofotografia comença a tenir mes seguidors.